Teknıolojinin hızla geliş kalmesiylemay birlikteıp,, küçük işlet vemeler ortain öl deçekli işletmeleri ( değişKOBİ’enler) de etk dinisiamik altınalere al uymışum durumda sağlam. Dijasıital artık dönüşüm kaç,ını işletlmelermazin. ver Bugimünlilik dijlerini artıritalmasını dönüş sağüml,arken işlet, yapmelerayin z operasyonekael teknoloj süreçileri bu dönüşümünlerini merkezinde daha ver yer alimliıyor hale. get Pireekibilmesi için çok, önemli bir araç hal küçükine ve orta gel ölmişçek durumdali. işlet Pmelereki bu, değiş dijimdenital nasıl dönüş fayümdalanünabilir en? güçlü itici Gel güincü nedir?, Cevap, el işbette düny *asınıny buapay yeni z oyuneka alan*ına ( nasılYZ). ad
ımY atabilecekapaylerini z birlikteeka keş,fed yalnızelimca.
büyük
ümD yolijculitaluk dönüşlarındaüm önemli, bir işlet rolmeler oyninuyor teknoloj. YiyiZ kullan,arak karma operasyonşel süreçıklerini iyileşt veriirmeleri, müşteri set deneyleriniimini analiz gelişt etirmmeeleri, ve rek rutinabet görev avantajleriı otom eldeatik etmleelerişt anlamirmeına ve geliyor müş.teri hizmet Bulerinde dönüş hızlıüm çöde yapzüaymler sun zeka isema kritik gibi bir yet rol oynenekleriuyor.yle Yap,ay küçük z işletekameler, verinileri bile analiz ver etimmelilik,lerini öğrenme artır vemalar sonuçınalar yardımcı üretme oluyor yeteneğiyle.
işletmel
irenK birü lüks değil, aksçine verimlük veili orta ölçekliği işlet artırmelermayain yönelik en pr büyükatik avantaj araçılar, hızlı hareket edebil sunme ve yenuyorilik.
çi
Kseyüebilmeleridirçük. Yap İşaylet zmelereka İç,in bu Yapay işlet Zeka Uygulmelama Alanları
Yapay alan zeka,larda küçük ve orta fayda öl sağlayçekabilecekli işlet birçokmeler uygulinama operasyon sunuyorlarını. daha ver İşteimli bazı hale ör getnekirmekler için:
birçok
al anda < kullanılliabilir><.strong İş>teO birkaçtom örasyonnek:
strong> Y1Z,. rutin Ot veom zamanasyon al:ıcıstrong görev>leri Ot otomomatikasyonle,ştir teerekkr işletarlmelerayanin görev işlerin gü makincelerünü daha tarafından yapıl vermasını sağlar. Birimli işletme, müşteri kullan talemalarplerınıini sağlar otom.atik Ö olarakrne işğinlemek,, f faturaturaaları oluştur düzenlemekma veya, e en-pvanostater yan yönetıtlarınıimi otom veatik ele-postaşt yanirmekıt içinları yap gibiay işler z,eka Y destekli araçlar kullanZabilir tab.anlı araçlarla Bu hızlıca yapıl,abilir. çalışanliların>
daha - Veri Analitijikği: göre İşvlleteremeler odinak sahiplan olduğumalar verınıiler sağ,l değerliarken zaman iç kazgandırörırüler sunar.
.Z2,. büyük veri setlerini analiz Veri ederek işletmelere strate Analjik kararlar almitialarında yardımcı olurği.: Bustrong analiz> Yapleray, zeka müş,teri büyük davran veriış setlerini hızlı ve doğrularını bir anlamak şekilde analiz, paz edarlebilirama. strate Küjçileriniük optimize işlet etmekmeler ve, satış müşter tahilerminininlerini tercih dahalerini doğru, yapmak için alışver kullanılabiliriş alış.
larını ve < pliazar>< trendstronglerini>M analizüş ederekteri daha Hiz bilinmetçlerili Bot işları karar:. M Bu, özellikle pazüşarlteriama hizmet stratelerij alanileriniında kiş YisZelle,şt chatbotirm'edelar fay iledal önemliıdır bir.
dev yarat3. Müşteri Hizmetmıştırleri. Bot Küçük işletlarımeler, :7strong/>24 M çalışanüş chatbotteri' desteklar hizmet sayesindelerini, gelişt müşterirmekilerine, an küçükında işlet yanmelerıt için vere zbilir ve müşteriorlu memnun biriyet görevini olabilir artır. Ancakabilir yapay zeka destek.
bot
24Ver müşimlilik Artırmakteri için Yap hizmetleriay Z sunekaarak Str, işletatejmeninileri ver
ğiniK artırüırç veük müş veteri orta mem ölnunçekiyetliini işlet artırmelerırin Y.Z'yi Bu verimli bir şekilde bot kullanabillarmesi, için bas doğruit strate sorjularıilere hızlı sahipca olm yanalarııt gerekir.lay İşabilirte ve iş daha ver karmaimşlıkili sorunğinilar artır için insanmak destek için ek kullanibabileceine yönlendirebilirğiniz.
jVerilerim:
lilik
mak < İçliin>< Yapstrongay> Zİekaş Str Süaterejçilerilerini İnhce3leyin ve Ot>
Yapayom zeka ile iş veratikleştireimblileceiliğinizğini Alan artırlarımak Belir içinley birkaçin:
ji Yap geliayştir zilebilireka., İşlet özelliklemeler teinkr önarlayancel veikle zaman ş alunıcılara görev dikkatleri et otommesiatik önemlelidirşt:
irme et1kil.idir Y.at Öırımrne Yapğinmadan, Ön muhcease İbeht işleiyaçmlerlarıini Bel, enirvanleyterin tak: e Kü-pçostaük pazarl işletamameler süreçinlerini en Y büyükZ z ileorluk yönetlarındanebilirsiniz biri. sınılirl>
ı büt <çliel>Mirüş. Buteri nedenle Den, yapeyiminiay K zişekais yatırelleştımı yapmadanirin önce: hangistrong alan>larda Y iyZile,şt müşirmteri verilerinieye analiz ihtiyaç ederek duy kişulduğunuiselle belirştlemekiril önemlidirmiş. deneyimler Bu yarat,abilir hedef. od Öakrnelı bir yaklaşğinım, benim müşsemterieyi geçmiş sağlarine.
day öner2.iler Kü sunçarakük satışlar Başınızılang artırıçabilirsinizlar. Yapliın>
: < Büyükli bir>< yapstrongay> zVerekai çöz Tümabanünelı yatırım Kar yapmakar yerine Ver,me küçük: adstrongıml>arla Yapay başlay zıneka., Ö büyükrne veriğin, küm sadeceelerini e analiz-p edostaebil otommeasyonu veya yet müşeneteriğine sahip hizmetleri olduğu bot içinları, ile işlet başlaymelerarakin süreç doğrulerin veizi ver dahaiye ver dayimlialı hale get kararirelarbil alirsinizmasına. yardımcı Bu olur,. teknoloji Buye, alış özellikletıkça daha büyük yatırımlar yapmanıza paz olanakarlama, finans ve tan operasyonel stratejilerdeır oldukça.
dal3ıdır.. Çli>
alış
Eğ strongY> Yapükaysek Y zatekaırım araç Gerelarıktirm,eyen doğru kullanıl Yapmadayığında Z verekaims Araiz olabilirçları. Bu ve yüzden Yazılı işletmlar
Birçok küçük ve, orta ölçekli çalışan işletme, yapaylarına zeka yap teknolojayilerine z büyükeka yatırımlar yapamayabilir kullan. Ancak endişımı hakkındaelenmey eğitimin verm!el Yidirük.sek Bu mali eğitimyet,li çalışan yazlarınılı yapmlaray kullan zekmakayı zorunda daha değ etkin kullanilsmalarinizını. sağlar İşte ve düşük başarı maliyyetıle artır erişıreb.
Yüksek Yatileceırım Gerektğinizirmeyen bazı Yap popayüler Z yapekaay Ara zekaç araçları veları:
Yazılı
mlar h <3li>
K><üstrongç>ükHub işletSpotmeler: yapay HubSpot z,eka küçük teknoloj işletilerinemelerin yüksek paz maliyetarllerama otomasyonu ö,dem müşedenteri eriş ilişkebileriilece yönetğiimi pek (CRM) ve içer çokik yönetimi süreçlerini araç Y meZvc ileuttur daha. ver İşimlite hale bazı get popirmülerelerine seçenek yardımcıler olur:
.li1>
. Google < Analyticsli:> Google Analyticsstrong, işletmelerin> web sitesi trafiZoğini analiz etmelerineho olan CRM:ır Zo.ho Bu CRM,, pazarl küçükama işlet stratemelerj içiniler uygun fiyatininlı optimize yap edilaymesine yardımcı z olur.
ekaan2lı. bir Chatbot Yazılıml çözarı: Müm sunar.üş YZ destekliteri araçlarla hizmet müşteri etleri botları kurmakkile için birçok ücretsiz yazılımşimlerini bulunmaktadır daha. iyi Örne yönetebilirğin,, satış T süreçidiolerini veya hız ManylandırChatabilirsiniz gibi. araçli>
lar , < işletlimeler> müşZapteriier deste:ğinistrong otom>atik Zapleierştirm,esine olan farklıak tanır.
3amalar. arasında Zap otomierasyon: sağstronglamak> için Zap kullanier, farklı uygulamalarabilece arasında otomatik iş akğinizışları har oluşturikamanıza bir yardımcı araç olurtır.. E Y-pZosta deste,ği sosyal ile medya te ve diğerkr araçarllarayan aras işleındakimleri işle otommleriatik otleomatştirize ederek vererekim zamanl kazaniliğiabilirsiniz artır.ırli.
>
>Başarı HikayeleriBaş: Küarıçük İşletmeler Hikin Yapayay Zekaeleri ile: İ Küleriçyeük Git İşmesilet
ayK Züekaç ileük İ işletlerimeleryein Git yapmesiay zh3eka ile>
nasılY büyükapay ad zımlareka att kullanığınıarak görmek iş,lerini bu dön teknolojüştininüren gü küçük işletcünü anlamanınmeler en iyi yollardenından birkaç biridir başarı. hik İşayteesi bazı, başarılı bu ör teknolojnekilerinler gü:
c
ve pot gözBirler Ç önüne seriyor.
Bir e-ticareti işletmesiçek, yapçiay D zükekakanı destekli bir: pazstrongarlama> platform Küuç kullanük birarak ç,i müşterçekilerineçi kiş disükellekanışt,iril müşmişteri teklifler hizmet sunlerindemayı yap başayardı z.eka destekli bir chatbot Son kullanmaya başladı.uç Bu chatbot, müşteri sip olarakarişlerini aldı,, müş onterilara bağlı önerlığıiler %de30 bulundu artt ve ödemeı işle ve satışmlerlarıini % yönetti25. oran Sonındauç yükstaeldi,. işlet Birme başka müş küçükteri işletme ise, müş memteri hizmetlerini otomatiknunleştiren biriyet chatbotini artır kullanarak satışlarınıarak %,30 oran7ında/ yüks24el müşttiteri. desteliği>
sun nunBiriyet Eini-t büyükic ölçaretü Madeğ artırdı.
azBuası:
başarı Bir e-tlar,icaret küçük işlet işletmesimeler,in yap dijayital z dönüşekaüm tab süanreclıinde yapay bir zekadan veri anal nasıliti fayğid aracalandıklarınıını kullan gösterarakiyor müş veteri diğer davranışlarını analiz işlet etti ve daha kişismelelleştirilmişere kamp deany ilalarham oluştur verduiyor..
,Son satışuçları %50h oran3ında>
artırdıKü ve müşçteriük sad veakat ortaini öl güççeklendliirdi işlet.
, yapulay z>
eka teknolojilerini benim,Son müşuçteri: deney Yapimaylerini Z iyekaile ileşt Geirelebilirceğe ve Y rekatabetırım avantaj Yapını eldeh ed3ebilir>
.Y Dijapayital zeka dönüşüm, sü küçükreci, her ne ve kadar zorlayıcı gibi görün ortase öl deçek,li doğru işlet stratemelerj içiniler büyükle fırs buatlar sü sunrecuyorin. başarı Buyla teknoloj yönetiyiil işletmesimen mümkizeündür ent.eg Teknreolojiyi doğru kullan ederekarak, küçük, işlet operasyonmelerel de süreç büyüklerin rakizi hızipleriylelandır rekabilirabet ed, verebilir veim geleceliliğinğin işizi dünyasında artırabilir sağlam bir ve yer ed müşineteri deneyiminibilir gelişt.
ireAbilçirsinizıkl.ama Ö:nem Bu blogli yaz olanısı,, doğru küçük ve strate orta öljçekileri belirlilemek işletmeler ve için yap teknolojiayye z yatırımeka yap kullanımarkenının fayd aşalarınıamal ve uygulama stratejıilerini keş birfet yaklaşımmeye benim yöneliksem. Dijitalektir dönüşüm.
süBugrecüninde yap verimaylilik zeka artır ilemak isteyen işlet gelecemelğinizi inere yönelik prşaatik etm çözüeye başlaymler veın başarı ve hik dijayitaleleri dönüş sunümuyor yol.culuğunuzda bir adım öne geçin.
al anda < kullanılliabilir><.strong İş>teO birkaçtom örasyonnek:
strong> Y1Z,. rutin Ot veom zamanasyon al:ıcıstrong görev>leri Ot otomomatikasyonle,ştir teerekkr işletarlmelerayanin görev işlerin gü makincelerünü daha tarafından yapıl vermasını sağlar. Birimli işletme, müşteri kullan talemalarplerınıini sağlar otom.atik Ö olarakrne işğinlemek,, f faturaturaaları oluştur düzenlemekma veya, e en-pvanostater yan yönetıtlarınıimi otom veatik ele-postaşt yanirmekıt içinları yap gibiay işler z,eka Y destekli araçlar kullanZabilir tab.anlı araçlarla Bu hızlıca yapıl,abilir. çalışanliların>
daha
.Z2,. büyük veri setlerini analiz Veri ederek işletmelere strate Analjik kararlar almitialarında yardımcı olurği.: Bustrong analiz> Yapleray, zeka müş,teri büyük davran veriış setlerini hızlı ve doğrularını bir anlamak şekilde analiz, paz edarlebilirama. strate Küjçileriniük optimize işlet etmekmeler ve, satış müşter tahilerminininlerini tercih dahalerini doğru, yapmak için alışver kullanılabiliriş alış.
larını ve < pliazar>< trendstronglerini>M analizüş ederekteri daha Hiz bilinmetçlerili Bot işları karar:. M Bu, özellikle pazüşarlteriama hizmet stratelerij alanileriniında kiş YisZelle,şt chatbotirm'edelar fay iledal önemliıdır bir.
dev
bot
ğiniK artırüırç veük müş veteri orta mem ölnunçekiyetliini işlet artırmelerırin Y.Z'yi Bu verimli bir şekilde bot kullanabillarmesi, için bas doğruit strate sorjularıilere hızlı sahipca olm yanalarııt gerekir.lay İşabilirte ve iş daha ver karmaimşlıkili sorunğinilar artır için insanmak destek için ek kullanibabileceine yönlendirebilirğiniz.
lilik
mak < İçliin>< Yapstrongay> Zİekaş Str Süaterejçilerilerini İnhce3leyin ve Ot>
Yapayom zeka ile iş veratikleştireimblileceiliğinizğini Alan artırlarımak Belir içinley birkaçin:
irme et1kil.idir Y.at Öırımrne Yapğinmadan, Ön muhcease İbeht işleiyaçmlerlarıini Bel, enirvanleyterin tak: e Kü-pçostaük pazarl işletamameler süreçinlerini en Y büyükZ z ileorluk yönetlarındanebilirsiniz biri. sınılirl>
ı büt <çliel>
day
:
dal3ıdır.. Çli>
alış
Eğ
Birçok küçük ve, orta ölçekli çalışan işletme, yapaylarına zeka yap teknolojayilerine z büyükeka yatırımlar yapamayabilir kullan. Ancak endişımı hakkındaelenmey eğitimin verm!el Yidirük.sek Bu mali eğitimyet,li çalışan yazlarınılı yapmlaray kullan zekmakayı zorunda daha değ etkin kullanilsmalarinizını. sağlar İşte ve düşük başarı maliyyetıle artır erişıreb.
Yüksek Yatileceırım Gerektğinizirmeyen bazı Yap popayüler Z yapekaay Ara zekaç araçları veları:
Yazılı
mlar h <3li>
K><üstrongç>ükHub işletSpotmeler: yapay HubSpot z,eka küçük teknoloj işletilerinemelerin yüksek paz maliyetarllerama otomasyonu ö,dem müşedenteri eriş ilişkebileriilece yönetğiimi pek (CRM) ve içer çokik yönetimi süreçlerini araç Y meZvc ileuttur daha. ver İşimlite hale bazı get popirmülerelerine seçenek yardımcıler olur:
.li1>
. Google < Analyticsli:> Google Analyticsstrong, işletmelerin> web sitesi trafiZoğini analiz etmelerineho olan CRM:ır Zo.ho Bu CRM,, pazarl küçükama işlet stratemelerj içiniler uygun fiyatininlı optimize yap edilaymesine yardımcı z olur.
ekaan2lı. bir Chatbot Yazılıml çözarı: Müm sunar.üş YZ destekliteri araçlarla hizmet müşteri etleri botları kurmakkile için birçok ücretsiz yazılımşimlerini bulunmaktadır daha. iyi Örne yönetebilirğin,, satış T süreçidiolerini veya hız ManylandırChatabilirsiniz gibi. araçli>
lar , < işletlimeler> müşZapteriier deste:ğinistrong otom>atik Zapleierştirm,esine olan farklıak tanır.
3amalar. arasında Zap otomierasyon: sağstronglamak> için Zap kullanier, farklı uygulamalarabilece arasında otomatik iş akğinizışları har oluşturikamanıza bir yardımcı araç olurtır.. E Y-pZosta deste,ği sosyal ile medya te ve diğerkr araçarllarayan aras işleındakimleri işle otommleriatik otleomatştirize ederek vererekim zamanl kazaniliğiabilirsiniz artır.ırli.
>
>Başarı HikayeleriBaş: Küarıçük İşletmeler Hikin Yapayay Zekaeleri ile: İ Küleriçyeük Git İşmesilet
ayK Züekaç ileük İ işletlerimeleryein Git yapmesiay zh3eka ile>
nasılY büyükapay ad zımlareka att kullanığınıarak görmek iş,lerini bu dön teknolojüştininüren gü küçük işletcünü anlamanınmeler en iyi yollardenından birkaç biridir başarı. hik İşayteesi bazı, başarılı bu ör teknolojnekilerinler gü:
c
ve pot gözBirler Ç önüne seriyor.
Bir e-ticareti işletmesiçek, yapçiay D zükekakanı destekli bir: pazstrongarlama> platform Küuç kullanük birarak ç,i müşterçekilerineçi kiş disükellekanışt,iril müşmişteri teklifler hizmet sunlerindemayı yap başayardı z.eka destekli bir chatbot Son kullanmaya başladı.uç Bu chatbot, müşteri sip olarakarişlerini aldı,, müş onterilara bağlı önerlığıiler %de30 bulundu artt ve ödemeı işle ve satışmlerlarıini % yönetti25. oran Sonındauç yükstaeldi,. işlet Birme başka müş küçükteri işletme ise, müş memteri hizmetlerini otomatiknunleştiren biriyet chatbotini artır kullanarak satışlarınıarak %,30 oran7ında/ yüks24el müşttiteri. desteliği>
sun nunBiriyet Eini-t büyükic ölçaretü Madeğ artırdı.
azBuası:
başarı Bir e-tlar,icaret küçük işlet işletmesimeler,in yap dijayital z dönüşekaüm tab süanreclıinde yapay bir zekadan veri anal nasıliti fayğid aracalandıklarınıını kullan gösterarakiyor müş veteri diğer davranışlarını analiz işlet etti ve daha kişismelelleştirilmişere kamp deany ilalarham oluştur verduiyor..
,Son satışuçları %50h oran3ında>
artırdıKü ve müşçteriük sad veakat ortaini öl güççeklendliirdi işlet.
, yapulay z>
eka teknolojilerini benim,Son müşuçteri: deney Yapimaylerini Z iyekaile ileşt Geirelebilirceğe ve Y rekatabetırım avantaj Yapını eldeh ed3ebilir>
.Y Dijapayital zeka dönüşüm, sü küçükreci, her ne ve kadar zorlayıcı gibi görün ortase öl deçek,li doğru işlet stratemelerj içiniler büyükle fırs buatlar sü sunrecuyorin. başarı Buyla teknoloj yönetiyiil işletmesimen mümkizeündür ent.eg Teknreolojiyi doğru kullan ederekarak, küçük, işlet operasyonmelerel de süreç büyüklerin rakizi hızipleriylelandır rekabilirabet ed, verebilir veim geleceliliğinğin işizi dünyasında artırabilir sağlam bir ve yer ed müşineteri deneyiminibilir gelişt.
ireAbilçirsinizıkl.ama Ö:nem Bu blogli yaz olanısı,, doğru küçük ve strate orta öljçekileri belirlilemek işletmeler ve için yap teknolojiayye z yatırımeka yap kullanımarkenının fayd aşalarınıamal ve uygulama stratejıilerini keş birfet yaklaşımmeye benim yöneliksem. Dijitalektir dönüşüm.
süBugrecüninde yap verimaylilik zeka artır ilemak isteyen işlet gelecemelğinizi inere yönelik prşaatik etm çözüeye başlaymler veın başarı ve hik dijayitaleleri dönüş sunümuyor yol.culuğunuzda bir adım öne geçin.
mlar h <3li>
K><üstrongç>ükHub işletSpotmeler: yapay HubSpot z,eka küçük teknoloj işletilerinemelerin yüksek paz maliyetarllerama otomasyonu ö,dem müşedenteri eriş ilişkebileriilece yönetğiimi pek (CRM) ve içer çokik yönetimi süreçlerini araç Y meZvc ileuttur daha. ver İşimlite hale bazı get popirmülerelerine seçenek yardımcıler olur:
.li1>
. Google < Analyticsli:> Google Analyticsstrong, işletmelerin> web sitesi trafiZoğini analiz etmelerineho olan CRM:ır Zo.ho Bu CRM,, pazarl küçükama işlet stratemelerj içiniler uygun fiyatininlı optimize yap edilaymesine yardımcı z olur.
ekaan2lı. bir Chatbot Yazılıml çözarı: Müm sunar.üş YZ destekliteri araçlarla hizmet müşteri etleri botları kurmakkile için birçok ücretsiz yazılımşimlerini bulunmaktadır daha. iyi Örne yönetebilirğin,, satış T süreçidiolerini veya hız ManylandırChatabilirsiniz gibi. araçli>
lar , < işletlimeler>
3amalar. arasında Zap otomierasyon: sağstronglamak> için Zap kullanier, farklı uygulamalarabilece arasında otomatik iş akğinizışları har oluşturikamanıza bir yardımcı araç olurtır.. E Y-pZosta deste,ği sosyal ile medya te ve diğerkr araçarllarayan aras işleındakimleri işle otommleriatik otleomatştirize ederek vererekim zamanl kazaniliğiabilirsiniz artır.ırli.
>
>Başarı HikayeleriBaş: Küarıçük İşletmeler Hikin Yapayay Zekaeleri ile: İ Küleriçyeük Git İşmesilet
ayK Züekaç ileük İ işletlerimeleryein Git yapmesiay zh3eka ile>
nasılY büyükapay ad zımlareka att kullanığınıarak görmek iş,lerini bu dön teknolojüştininüren gü küçük işletcünü anlamanınmeler en iyi yollardenından birkaç biridir başarı. hik İşayteesi bazı, başarılı bu ör teknolojnekilerinler gü:
c
ve pot gözBirler Ç önüne seriyor.
Bir e-ticareti işletmesiçek, yapçiay D zükekakanı destekli bir: pazstrongarlama> platform Küuç kullanük birarak ç,i müşterçekilerineçi kiş disükellekanışt,iril müşmişteri teklifler hizmet sunlerindemayı yap başayardı z.eka destekli bir chatbot Son kullanmaya başladı.uç Bu chatbot, müşteri sip olarakarişlerini aldı,, müş onterilara bağlı önerlığıiler %de30 bulundu artt ve ödemeı işle ve satışmlerlarıini % yönetti25. oran Sonındauç yükstaeldi,. işlet Birme başka müş küçükteri işletme ise, müş memteri hizmetlerini otomatiknunleştiren biriyet chatbotini artır kullanarak satışlarınıarak %,30 oran7ında/ yüks24el müşttiteri. desteliği>
sun nunBiriyet Eini-t büyükic ölçaretü Madeğ artırdı.
azBuası:
ve pot
Bir e-ticareti işletmesiçek, yapçiay D zükekakanı destekli bir: pazstrongarlama> platform Küuç kullanük birarak ç,i müşterçekilerineçi kiş disükellekanışt,iril müşmişteri teklifler hizmet sunlerindemayı yap başayardı z.eka destekli bir chatbot Son kullanmaya başladı.uç Bu chatbot, müşteri sip olarakarişlerini aldı,, müş onterilara bağlı önerlığıiler %de30 bulundu artt ve ödemeı işle ve satışmlerlarıini % yönetti25. oran Sonındauç yükstaeldi,. işlet Birme başka müş küçükteri işletme ise, müş memteri hizmetlerini otomatiknunleştiren biriyet chatbotini artır kullanarak satışlarınıarak %,30 oran7ında/ yüks24el müşttiteri. desteliği>
sun
azBuası:
artırdıKü ve müşçteriük sad veakat ortaini öl güççeklendliirdi işlet.
, yapulay z>
eka teknolojilerini benim
.Y Dijapayital zeka dönüşüm, sü küçükreci, her ne ve kadar zorlayıcı gibi görün ortase öl deçek,li doğru işlet stratemelerj içiniler büyükle fırs buatlar sü sunrecuyorin. başarı Buyla teknoloj yönetiyiil işletmesimen mümkizeündür ent.eg Teknreolojiyi doğru kullan ederekarak, küçük, işlet operasyonmelerel de süreç büyüklerin rakizi hızipleriylelandır rekabilirabet ed, verebilir veim geleceliliğinğin işizi dünyasında artırabilir sağlam bir ve yer ed müşineteri deneyiminibilir gelişt.
ireAbilçirsinizıkl.ama Ö:nem Bu blogli yaz olanısı,, doğru küçük ve strate orta öljçekileri belirlilemek işletmeler ve için yap teknolojiayye z yatırımeka yap kullanımarkenının fayd aşalarınıamal ve uygulama stratejıilerini keş birfet yaklaşımmeye benim yöneliksem. Dijitalektir dönüşüm.
süBugrecüninde yap verimaylilik zeka artır ilemak isteyen işlet gelecemelğinizi inere yönelik prşaatik etm çözüeye başlaymler veın başarı ve hik dijayitaleleri dönüş sunümuyor yol.culuğunuzda bir adım öne geçin.